stan

Hejsan!
ska börja koka lite nudlar och äta det som frukost/lunch.
Sen fixa mig, sen kommer mamma hem runt halv 3,
då ska vi in till stan. tror hon skulle simma först sen skulle vi kolla på nått.
Så jag ska försöka få hon att beställa klipp och färgningstid åt mig :)
sen ska vi no bara gå runt och kolla lite, sno åt mig nån tröja och klocka från mamma (a)
Just nu sitter jag och ser på Sjunde himlen,det är otroligt bra, nog för det bara är gamla avsnit.

Uh, jag bad mamma väcka mig runt 11 idag.. klev upp runt 12 ;o
det kommer inte gå att ställa om dygnet :/.
9orna (och resten på grundskolan) och 1orna börjar på måndag,
känns inte riktigt rätt.. haha, så får försöka ta vara på den sista veckan nu.

Skriver innan jag far eller när jag har kommit hem!
Ha en bra dag!♦ /K

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Klicka i rutan så sitter du fast här ._.

E-postadress: (Syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0