släkting & godis.

Igår så var jag med Miche, hon är typ min kusin/tremänning?
ja nått av dom iaf,jag mötte hon på konsum sen cyklade vi på hennes
cykel med punka hem till mig (Y) haha, sen for vi till konsum igen
fast vi köpte dricka,godis, och nå slags chips, sen hem och såg på film.
Gick ut och åt lite äpple, gick runt och prata, gick in såg en till film
Sen så drog hon hem runt kvart över 2 sen så gick ja och sov.

Idag så har jag sovit, till typ 12 (känns så otroligt drygt
att behöva ställa om dygnet igen.. känner mig outvilad ;o)
Sen la jag bara i soffan såg på sjunde himlen,
ellen balabla show och åt frukost sen satt jag mig här :)
Ikväll kankse jag ska träffa miche igen, annars lär jag väll
hitta på nått.. Nog för att alla ska till Stockholm ikväll,
för dom ska på ung 09 och så ;o.
Aja ska chilla vidare in i duschen :)

skriver kanske senare idag, beror på om min familj sitter vid datorn eller inte.


   

Jag och min "hund" :)
klicka för att se i större format :)

Ha en bra dag!♦ /k

Kommentarer
Postat av: stina 9b

shit abå vilken söt hund du har :D

å intressant blogg:)

2009-08-19 @ 10:18:14

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Klicka i rutan så sitter du fast här ._.

E-postadress: (Syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0