skräck film,prat & moppe.

Hejsan!  Igår så var jag som sagt med Jessica och Johanna,
det var jävligt kul. dom kom hit sen så tog vi mopparna in till hemmakväll,
och skulle hyra film och det blev två skräck filmer.
Gick ner mot barnensdag och träffade massa folk och var i stan ett tag,
sen så for vi hem till mig och då hade min mamma kommit hem.
Men vi sket i det och tog fram chipsen och ja allt sånt gott,
sen så såg vi på dom dära två filmerna..
Jag vet inte vad dom heter och jag fattar inget av vad dom hanlade om.
HAHA bra där (Y) men det var en trevligt kväll iaf.
Nu när jag har skrivit klart detta så ska jag ta moppen till Elin
och sen ska vi ta en filt och lägga oss på gräset och prata,lyssna på musik
och ja bara chilla, skönt ändå.
Ifs så kan man inte göra något annat en söndag,
Förresten är det bara jag som tycker att söndagar är dyster och tråkiga? ;o

Men ska gå och klä på mig och sedan åka iväg,

ha en bra dag/kväll!♦ /k



Jag sa att jag blev arg,men satt och log.

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Klicka i rutan så sitter du fast här ._.

E-postadress: (Syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0