skola & läxa..

God afton! eller nått sånt.. var i skolan idag det sög..
Har två läxor tills imorgon. kul att få läxa första dagen,första veckan.
Men det är inte så mycket, det är bara att läsa några sidor i no;n.
NÅN SOM VET VILKA SIDOR DET VAR? (A)
och sedan så ska vi läsa en engelskbok till sida 30,så tänker göra det ikväll.

min läpp är ännu mera uppsväld idag, ser typ ut som kissie's läppförstorning
på underläppen (Y) skit fint..
Fyfan vad less jag blev idag när jag åkte bussen hem,
det tar ca. en halv timme från gullänget till konsum, så skulle varit vid konsum vid halv.
JAG VAR DÄR KVART I! jävla bussjävel,  först så krångla allt med bussen och usch..
jag skulle ha kunnit dödat han.. så sur och less var jag på att sitta i den dära fullproppande bussen.

Juste min mobil är död.. jag var hemma hos min mor medans jag väntade på bussen idag
och smsade, sen när jag skulle gå stod det "sätt in simkort" så jag tog ut simkortet och satt in det igen.
men då funkade det inte, och det gör det fortfarande inte! ;o
Gud vad det känns att jag blandar alla texter idag ;o jag är as dryg och less.
Men ska gå och göra läxa!


Till Beah:
Det är en böjd stav, du frågade ju om det var en rak.
men det är det inte, tror inte att han som gjorde det skulle ge mig det heller.


Ha en bra kväll!♦ /k

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Klicka i rutan så sitter du fast här ._.

E-postadress: (Syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0