shopping

Hejsan!
Sa ju att jag skulel skriva igår men allt blev så himla stressigt,
Jag for till miche typ efter jag kom hem från stan.
Sen var hemma hos hon en stund med Evelina,sen så for vi till Jacke.
Och där var då Kp och skruvade i sin bil sen for vi till kp och såg film.
Såg "nyckeln till frihet" tror jag den hette,den var sjukt bra iaf!
Sen så skjutsade jag hem miche på min fina moppe (trodde jag skulle dö)
sen var jag tvungen att köra hem själv.. och då dog jag nästan kändes det som.

Idag så var jag på stan med min farmor, jag shoppade och hon betalade :).
blev två olika jeanstights, ett par..ljusa och ett par svarta.ett grått linne,
vit tröja med massa gubbar,en hel vit tröja,och en blå med glassar på :D
Min kamera har fortfarande slut på batteri och vi har inga hemma därför
lägger jag inte ut någon bild på kläderna. Juste köpte ett peace halsband också.
Sen åt vi på Burger king (y). Ikväll vet jag inte riktigt vad som händer, vi märker väl :).

ha en bra kväll!♦ /k

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Klicka i rutan så sitter du fast här ._.

E-postadress: (Syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0