regn,regn och åter regn.

Hejsan! :D
Det regnar här i Örnsköldsvik igen..
vart tog sommaren vägen? ;o Ikväll ska jagvara med en saknad
vän, vid namn Elin Romin. vet inte vad vi ska göra.
Lär väl bli att sitta se på film hos nån av oss eller nått sånt.
Mindre än ev vecka kvar till skolan.. känns fruktansvärt,
sitter just nu och tänker på vad jag har gjort under sommarn,
om jag har gjort allt jag ville..  men det är mycke ogjort än.

Fyfan, kollade på en bild hemma hos pappa för ett tag sedan,
det var när jag hade världens perfektaste (?) brun färg,
sen försvann solen,sommaren så blev kritvit igen..
och sen läste jag aftonbladet för ett tag sedan och då
stod det att vi skulle få en sensommar här.. men icke,
eller okej det var varmt igår och nån dag ibland innan ;o.

Ne nu måste jag åka hem till pappa hämta alla mina jävla kläder,
och allt, sen fara hem tillbaka hit (till mamma) och sen fixa håret
sen gå ut oich vara med Elin! :)  Jag lägger ut en bild sen när jag
kommer hem igen på dagens outflit. :)
 


En bild på mig och Johanna Elfving från skolan i vintras tror jag det var ;o


Ha en trevlig kväll!♦  /k

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Klicka i rutan så sitter du fast här ._.

E-postadress: (Syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0