rädd,arg,less,glad,irreterad,besviken?

Jag har funderat på en sak, hur många känslor kan man känna samtidig?
jag är glad,men samtidigt arg,irreterad,besviken och rädd.och massa mer.
Igår började jag prata med en kompis jag inte har pratat med på evigheter,
tror nästan det är därför jag är glad, och för jag har insett att allt börjar gå
mot bättre banor, och att jag klarar mig utmärkt utan dig.. än fast jag kan sakna dig.

Arg/besviken är för jag fick det sveket jag fick..
less har jag varit på ö-vik alldes för länge, allt folk som låtsas vara nån annan
för dom inte vågar vi vem dom egentligen är. Dom är helt enkelt rädd för att bli
utmobbad, och få ett dåligt rykte! men tänk på en sak..
Är det inte bättre att få dåligt rykte,bli mobbad (okej låter sjukt) när man iallafall
är sig själv? det blir lättare att hitta sig själv igen när allt börjar bli bra än om man
är någon annan, för då har man varit rädd,tyst, den "tönten" ingen vill vara.
Sen sitta och leka en annan efter det, gud skappade oss alla olika men samtidigt
så himla lika.. Var dig själv,livet är för kort att låtsas vara nån annan!

sen resten vet jag inte, dom bara finns där och gnager i bakhuvudet..
Detta inlägg blev lite konstigt men jag var bara tvungen att skriva av mig.

Min mamma kommer snart hem från Tomas Ledin konserten,och det känns...
helt   U  N  D  E  R  B  A  R! jag är less på att vara själv, jag hatar att vara själv för länge..
och jag är lite töntig så jag tror jag ska dö när jag är själv hemma, så jag vågar inte gå nånstans.
Buts hey! that's me :) och jag är mig själv, jag trivs med mig själv. jag är barnslig/oseriös
och vissa gånger kan jag vara helt seriös. det känns otroligt bra att att kunna säga det!

Nu hade jag tänkt att gå och sussa tror jag :) ska upp kl.10 imorgon med!
Juste fick en tröja utav mamma idag (igår blev det nu ;o klockan är efter 12) bild kommer imorgon!





I ♥ my dog!
HEHEHE gammal äcklig bild i know! orkar inte he över facet.


ha en bra natt!♦ /k

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Klicka i rutan så sitter du fast här ._.

E-postadress: (Syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0