moped.

Heheeee, hejsan :)
Kom hem för ett tag sedan från moppekursen,
dåligt skönt att slippa åka dit igen :)  vi hade "uppkörning"
man skulle vänga mellan koner från vänster och höger (eller vad det blir)
Sen göra en usväng från vänster och höger,sen köra fort och stanna.
gick in började plugga lite, sen skulle vi göra provet! Gick bra faktist.
Alla rätt (Y). haha nejmen spec svårt var det inte! Så se upp på gatan..eller nått

Jag har tänk på en ganska rolig grej förresten!
här i örnsköldsvik (ö-vik) är vi jätte duktig på dåliga förkortningar :D

t.ex:   "He" på tvn = "sätt" på tvn
           vi "hare" bra = vi "har det" bra.

ja massa sånna fula förkortningar,men vi förstår dom iaf.
vi är nog lat när det gäller att prata, vi pratar jävligt brett
(okej ska inte klaga vi har trotts allt renaste svenskan i norrland)
och sen massa förkortningar såvi slipper uttala alla ord! ahaha,

nu ska jag gå ut och njuta lite utav solen,sen åka till min mamma
(eheh  är hos pappa nu i nån vecka tror jag?.. har ingen koll)
måste till mamma och hämta kläder och sånt iaf! :)




här får ni en bild på min hund som jag har hos pappa,
heter bibbi bumbi (?) hahahah, aja :)

ha en bra dag!♦  /k

Kommentarer
Postat av: Susanne

Aaw vilken sötunge!

2009-08-10 @ 19:34:39
URL: http://littlemisschatterbox.blogg.se/
Postat av: nderssom

valpen är lika sött som du ju :P

2009-08-13 @ 13:02:09

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Klicka i rutan så sitter du fast här ._.

E-postadress: (Syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0