måndag

Hejsan alla läsare!  Förlåt att jag skriver så sent idag,
Idag har jag som sagt varit i skolan. det var tråkigt as hell!
Min mor ringde och väckte mig runt halv 8,klädde på mig och
gick ner för att äta frukost sminka mig och ja allt sånt.
Men kollade på vårat schema och märkte att vi hade sovmorgon till KVART I 10!
uuuh, så jag gick upp och la mig och sov till kl 9, så sminkade mig och sånt.
Gick till skolan, och var där. USCH jag hatar vårat schema..
Vi har no i två timmar sista timmen,slutade halv 3.
Gick hem en stund och sedan gick jag till bussen träffade trevligt folk i stan,
For hem och sen har jag bara suttit här.
Imorgon ska jag plugga. käns inte så lockande.

Ska gå och se på tv nu!

Ha en bra kväll!♦ /k

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Klicka i rutan så sitter du fast här ._.

E-postadress: (Syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0