Jobb.

Hej igen!
Jag skulle bara säga att jag vill ha ett jobb :(.
haha det låter säkert skit sjukt, men jag måste spara pengar!
Ska tillbaka i Indien i feb och då ska jag betala resan själv.
Då blir det bara jag,mamma,hennes kille och min bästa vän Elin :D
så värt,så kul, jag längtar verkligen.. Nått att se framemot!
och detär inte så jätte jätte länge kvar till höstlovet eller vad det är (A)

Jag var i Indien i mars, var där i två veckor och levde livet,träffa
några jätte trevliga och fina personer (som bor där alltså)
så det är mest därför jag vill tillbaka för att träffa  dom,
och för det var så himla underbart där!

Men ska gå och fika med min kära familj.

Ha en underbar kväll!♦ /k

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Klicka i rutan så sitter du fast här ._.

E-postadress: (Syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0