hemmaspa

Hejsan!
Ikväll så bestämde jag och mamma oss för att vi skulle ha hemmaspa,
så vi gjorde egen ansiktsmask,hårinpakning,smothie,peeling.
Skit mysigt var det! och lite levande ljus medans vi hade fotbad och lugn musik.

till ansiktet:
1 msk honung
1 msk naturell yoghurt
1 övermogen avocado-
Blanda allt till en röra, lägg på ansiktet o låt verka i ca. 20-30 min.
 
peeling:
1-2msk olivolja
en dutt salt,
Blanda om allt och ta upp och skrubba där du vill.
(om ni ska göra det på bena ska ni tänka att göra det efter blodets väg)


Till håret:
1dl olivolja
1 övermogen avocado.
Mosa avocadon i oljan och rör om riktigt.
Smeta in i håret och låt värka 20-30 min.
Innan du sköljer ut det så börja med att masera in shampo,
annars är det svårt att få ut oljan.



Ni borde testa dom hära grejerna för dom hjälper verkligen.
och det är skönt att bara unna sig själv ibland :).
ska kolla vidare på internet..


en väldigt gammal bild och mig och mamma.
but i still love u♥.

Ha en bra kväll!♦ /k

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Klicka i rutan så sitter du fast här ._.

E-postadress: (Syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0