Hemma igen, en stund iallafall.

Hej igen! 
I onsdags (tror jag, börjar bli jävligt dagvild nu)
så for jag,Elin,Palle,Johan och William till Johan jönsson i husum,
vi söp,var glada,såg på tv, spelade världens konstigaste sanning/konka
som tillslut bara blev konka, och ja en massa. Alla lyckades sova där (Y)

Torsdagen for jag och elin hem till elin (hon har en studentlägenhet i stan)
Såg på massa filmer och bara var, skit mysigt!

Fredag gick vi ner till stan fixa en massa,Gick hem till hon
och åt och sånt, fixa oss, duschade och ja sen for vi till Domsjö
för att festa hemma hos Miche! :) det var jävligt kul.
Sen kom hyresvärden och började klaga och blabal,
vi drog till en annan lägenhet vi inte skulle fara till egentligen känner vi nu..
Allt blev fel, och jag kan inte precis berätta för då hamnar vi i ett rum och
tvingas att ha tvångströja på oss typ.. aa helt sjukt.

Lördag så gick vi hem till miches mormor och morfar och åt (jag miche och elin)
Sen så började vi dricka igen, fyfan vad det tog bra då..
och sen så kom William och Simon och vi chillade med dom.
Tillslut så hade elin somnat i sängen,miche ville gå och sova,
jag var tvungen att vänta tills dom kunde dra, ja helt sjukt.

Idag så vaknade vi upp och var full fortfarande, haha.
sen så gick vi till hemköp för att köpa billys och sånt,
gick hem åt den och såg allt flyter, sen efter en stund
så for jag hem för att äta hemma, och duscha och hämta grejer.

Jag,Mice och Elin ska bo hos Miche tills på tisdag,
det blir nuuuuuuujs! Vi är helt jävla sjuk,
men nu måste jag gå och duscha
så jag vaknar till och fattar allt lite bättre!
skriver nog på tisdag när jag kommer hem.

Ha en bra vecka/hoppas ni har haft en bra helg!♦ /K

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Klicka i rutan så sitter du fast här ._.

E-postadress: (Syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0