Helg.

Hejsan alla!  Sitter och inväntar en god middag.
Idag så ska vi äta kvälls gott med pulla (låter kosntigt när ni inte vet vad det är)
Detär typ en gratäng elelr vad man ska säga med kyckling (pulla)
och sallad och massa grejer. det är verkligen skit god! :D
Idag så var jag i skolan, hände  inget speciellt..
Men vi hade Matte (ämnet) och det förstörde fredag.
Tycker verkligen att det är skönt med helg nu,
veckan kändes oooändlig lång..

Ikväll så är det Barnensdag här i Örnsköldsvik,
så ska dit med Thobias och några kompisar.
Blir nog mycket trevligt, en rolig helg efter en jobbig vecka.
vet inte vad jag ska skriva mera idag..
Det har faktist inte hänt något spec idag.
Juste! mamma gick in till telia och berättade om mitt simkort
så jag fick ett nytt simkort igår med samma nummer.
Men istället så har jag inga nummer alls! så ni får gärna smsa mig och skriva ditt namn!

Men ska kila iväg och äta nu! Skriver sedan kankse, annars hörs vi imorgon.




Ha en kul dag/kväll/natt!♦ /k

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Klicka i rutan så sitter du fast här ._.

E-postadress: (Syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0