hård kola och te.

Igår så gjorde Hanna och Amanda kola,det är gott när det inte är för hårt..
Den första blev as hård och gick typ inte att ta bort från folie (?)
och den andra blev lite mjukare x). sen så kokade jag te och drack det,
såg på tv och åt kola. Satt vid datorn och bara aa :)

Idag har jag sovit, och jag läst en bok som är ganska bra!
Den heter smuts,  kan förklara sen vad den handlar om när jag
har boken i närheten, orkar inte gå upp och hämta den.
sen bara suttit här,ätit macka och snart så ska jag koka
lite te och forsätta läsa på boken :) Sen ikväll vet jag
inte riktigt vad jag ska hitta på,det lär vi märka!

Varför säger alla en sak när det inte ens stämmer?
man blir bara mer irreterad när personen säger
den rätta versionen (eller vad man ska säga)
så svårt äre inte att erkänna om man tycker illa om en,
är kompis med den, eller nått sånt!



en bild sen jag och min kusin knäppte kort (allgott @ bdb)

Ha en bra dag!♦ /k


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Klicka i rutan så sitter du fast här ._.

E-postadress: (Syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0