Godmorgon.

Godmorgon alla läsare! Jag klev upp för ca. en halv timme sen.
Min kära kattunge låg och klöste mig och lekte med mitt hår.
Så det var lite jobbigt att fortsätta sova, så klev upp istället.
Sitter just nu och äter en bulle som mamma kom hit med,gott.
Lite senare ska vi till mammas kompis som fyller 40år,
hon ska bju på fika/mat vi vet inte riktigt. Så ska med dit,
och om vi inte äter där så ska vi ut och äta nånstans (Y)
Sen vet jag inte ritkigt vad jag ska göra ikväll..
Kanske bara blir hemma och ser på film eller nått.
Mamma lär ju vara borta hela natten..
Som jag har skrivit förut jag är as rädd för att vara ensam hemma.
Så kanske drar hit nått offer som får stå ut med mig hela natten ;m. haha
Sen tvinga mamam att köpa lite godis eller nått till mig,
Ne nu ska jag gå och duscha och sedan klä på mig & börja fixa mig.
Vi hörs sen!

Ha en bra kväll♦ /k



Glöm allt vi har gjort,Allt vi har sagt.
Jag är starkare nu,starkare utan dig.

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Klicka i rutan så sitter du fast här ._.

E-postadress: (Syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0