filmkväll med mig själv

Jag stannade hemma ikväll,for och hyrde film med mamma min det blev 3 filmer.
Pojken i randig pyjamas,Wild child och Brudens bäste man. Men mor min
ska upp klockan 4 så jag får sitta själv ikväll och se dom, jätte kul! :(
men iaf så ska jag på stan med mamma runt 12 imorgon när hon slutar,
kanske äter lunch på stan då vet inte riktigt, sen slutar Carro 4
och då kommer hon hit så lär vara med hon under dagen/kvällen.
Ska dock vara uppe klockan 10 på lördag och söndag (jävla moppekurs jävel..)
Men mamma orkar inte skjutsa mig överallt och jag orkar inte cykla så det är värt.
Aja ska ta mitt godis,poppa popcorn och bara feta mig framför filmerna,
fast det låter som marcus ska komma hit ikvälllll :)! 



Här är jag och min kära vän Carroooooo!

ha en bra kväll/natt!♦ /k

Kommentarer
Postat av: mäci

snyggis <3

2009-08-08 @ 19:55:39
URL: http://sjuhundraslag.blogg.se/
Postat av: carroTHAMAN

PUSS

2009-08-08 @ 20:04:08

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Klicka i rutan så sitter du fast här ._.

E-postadress: (Syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0