ensam hemma.

Hejsan! Har varit och fikat hos mammas kompis nu,
Sedan så for vi till sibylla och åt mat, och chili cheese♥
Sen nu har vi bara slöat,mamma och tobbe la i sängen med datorn
och såg på tv. Jag satt här lyssnade på musik och pratade med A på msn.
Mamma började fundera på om dom skulle åka till mammas kompis ikväll och parta,
hon kom nyss in hit och sa att dom åker snart. Så lär väl få sminka mamma min,
får väl lägga in för och efter bilder ;).  Ikväll vet jag verkligen inte vad jag ska göra.
Fick 50kr av mamma, så far väl och köper ben & jerrys♥ och sen ser jag väl på film ikväll.
Det kan vara ganska skönt att bara vara hemma själv,ta det lungt också.
Lär få några tevliga fyllesamtal utav min kära vän A också så,

Vet inte riktigt vad jag ska skriva mera,
Eller juste min mammas jobbar kompis hade berättat att hennes son har blodcancer..
Han är 93a, han bor här i närheten där jag bor.  Det är så hemskt att det händer när man
är ung och har hela livet framför sig, typ som Therese Johansson Rojo som blev mördad
för hon pussade en kille som var upptagen.. Hon var 15 och skulle snart fylla 16,
jag tror det var 4dagar efter hon blev mördad skulle hon ändå flytta från den staden..
Min lilla syster Hanna, har också en kompis som har cancer, hon är 12-13 tror jag,så hemskt.
Har suttit på Youtube.com och lyssnat på massa härliga gamla/ny låtar.

Ha en bra kväll/natt!♦ /k

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Klicka i rutan så sitter du fast här ._.

E-postadress: (Syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0