En tidig kväll

Hej igen :)!
Var som sagt ute med mamma och motorcykeln en sväng,
riktigt härligt äre att åka,.
Utom att mamma har en "glidar"hoj, tror det är typ custom nått?
hahah,har noll koll.
Iaf så får man as ont i ryggen när man åker med den,
men det är skönt ändå :).
vi var nog ute ungefär 1-2 timmar eller ja iaf 1½ timme,
for runt och kollade lite.
Ikväll blir det en tidig kväll för mig, ska skriva klart det hära inlägget
sen kolla runt lite efter löshår.
(Juste på tal om löshår, det råkar inte vara så att du har en värmetång
hemma som du kan låna ut?!)
Sen ska jag nog slå på en film med mamma min och så.
sen blir det sängen för min del! Ska upp innan klockan 10 imorgonbitti,
i vanliga fall så kliver jag kankse upp runt 1. så drygt blire,
Men ska som sagt ta moppekortet så mamma slipper skjutsa mig och jag slipper cykla (Y),
Hmm.. Marcus kom hit en stund efter jag skrev sista inlägget igår,
vi såg på filmen Wild child
sen gick vi upp och la oss (var så otroligt trött kan jag ju säga)
och sen klev vi väl upp runt 1 idag tror jag,
sen så har jag inte gjort så mycket mer spec än åkt hoj  med mamma, vi var även på stan och åt lunch!


Jag har kommit och tänka på en sak under den senaste tiden när man kollar runt på bilddagboken.
varför har ungefär alla killar hårsnoddar och scarfs runt benen? så fult!
Det borde inte precis finnas nån mening i det, och jag hoppas nästan själv att ni tycker att det är fult..
för helt ärligt hur många tjejer tror ni tycker det är fint egentligen?




det är då detta som kallas "partille-johnny"


ha en bra kväll/natt. ♦ /k

Kommentarer
Postat av: marccus

Hahahahaha :D det är så jävla fult! :)

2009-08-08 @ 01:17:04
Postat av: liindaooo @ bdb :DDDD

haha partille ligger typ 10 min med bil från mig och hela gbg är fullt med såna, hemskt är de :(

2009-08-08 @ 23:36:05

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Klicka i rutan så sitter du fast här ._.

E-postadress: (Syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0