En sommar utan sol..

Tjo hejsan!
Hade en mycket trevlig kväll igår hos johanna med några vänner, åker mest troligt dit idag med :).
Idag har det inte hänt nått spec, och orkar inte rabla upp om vad vi gjorde igår heller.
men som sagt ska nog till johanna sen med lite folk så ni når mig på telefonen om det är något!
hm.. ska färga mitt hår mörk rött/koppar rött och skaffa löshår, och ta hål i läppen
(Vertical) innan skolan
börjar igen :D usch, det är inte många dagar kvar utav det hära sommarlovet, eller ska vi ens kalla det sommarlov?
Här i Örnsköldsvik har det nästan bara regnat så ingen sommar blev det för oss. Förresten är det bara jag
som tycker att lovet har gått fort, känns nästan som man inte har hunnit gjort något ;o. Men ska börja
dra mig utåt tror jag :)



En bild från när jag och elin var i falkenberg, skrea strand tror jag den hette.

Ha en bra kväll!♦ /k

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Klicka i rutan så sitter du fast här ._.

E-postadress: (Syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0