circus

Hejsan!
Idag så var jag i skolan,det sög som vanligt..
Sedan så drog jag in till stan, påvägen dit höll jag på att dö.
HADE EN AS FET SPINDEL PÅ HANDEN!!!
för er som inte vet så är jag as rädd för spindlar.
så jag började lipa,och visste inte vad jag skulle göra.
HAHA,körde ju moppe in till stan så det var as svårt att göra nått.
Sen så träffa jag mycket trevligt folk inne i stan,
jag och Elin gick upp till "Big Street Tattoo"
men precis när vi kom dit så drog Jens och käka.
Så vi gick ner till stan och träffade Sandra och Stefan.
Efter en timme ungefär så gick vi upp dit igen och då jävlar!
Så då gjorde jag min efter längtande piercing.
Det blev skit bra,tyckte han och jag.
Sen så drog jag hem, och fick reda på att det var Circus uppe på kempis.
(jag bor gatan under kempis. en hockeyhall där Modo spelade förut)
Och Stefan hade gratis biljetter,han och Sandra skulle dit med Maria och André.
Så då hade dom gratis biljetter över så då fick jag gå med dom!
Riktigt trevligt måste jag säga, haha.




Staven är jävligt lång men det är bara för att det är en läckstav!


Ha en bra kväll/natt!♦ /k

Kommentarer
Postat av: mami

Under kempis??? bor du i källaren där eller? fniss

2009-08-25 @ 21:32:55
Postat av: Beah

är det där en rak läkstav? DU ska absolut inte ha en rak stav i den där piercingen. Hoppas det är en böjd barbell annars måste du se till att du får en ny stav, en böjd, kallas bananbarbell ist.

snyggt annars ^^

2009-08-25 @ 23:01:24
Postat av: feliciaaa

nice =)

2009-08-26 @ 16:04:50
URL: http://feelicialundin.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Klicka i rutan så sitter du fast här ._.

E-postadress: (Syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0