buttermun.

Hejsan!
Jag skulle som sagt ta hål i läppen idag..
vi gick först till Sid (en tatuerare) och där stod det "inga drop in tider idag".
Sen gick vi upp till Big Street Tatto, men såklart så var inte Jens där..
Jens är piercare, så då sa Markus att jag skulle komma strax efter 6 på måndag,
Sen beställde jag klipp och färgningstid på torsdag kl.2! :) känns skönt att få fräsha upp sig.

Sen for jag och mamma hem, jag började packa, och nu är jag hos pappa.
hm.. ikväll vet jag inte riktigt vad jag ska göra.
Imorgon ska jag iallafall till min mor och äta surströmming? hahaha
och sen på måndag börjar skolan..
Det känns både och faktiskt, jävligt kul att träffa folket,och få in en vanlig vardag.
Men så otroligt jävla drygt att kliva upp tidigt,läxa och ja allt sånt.

Ne nu ska jag gå och se på tv och bara slappna av,
Ha en bra kväll!♦ /k

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Klicka i rutan så sitter du fast här ._.

E-postadress: (Syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0