Buss,folk,skog,föräldrar fritt.

tjuuuu! 
När jag har skrivit klart det hära ska jag tvinga pappa min att
skjutsa mig in till stan, till Elin. Sen lär vi vara där en stund,
sen gå ner på stan för att ta bussen med små pöjka till husum.
Vi ska tydligen till Johan för han är ensam hemma..
känns drygt åka buss  ;o. Sen vet jag inte riktigt vad vi ska
hitta på, i skogen.. Hm, ja juste till er som inte kommer härifrån
så ligger Husum typ... i skogen :) Och nån frågade vad ö-vik stod för,
och det står för Örnsköldsvik, det ligger typ mittimellan sundsvall och umeå.
I Norrland alltså, vet inte riktigt hur bra ni kan kartan så ;)
(okej..tror inte ens ö-vik är med på kartan..)  som ni märkte suger jag på kartan iaf.

Aja ska börja dra mig in till stan, till min lovely vän!
Skriver antagligen imorgon!

Ha en bra kväll/natt!♦ /världensbästakarin.


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Klicka i rutan så sitter du fast här ._.

E-postadress: (Syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0