besviken och less.

Hejsan!
Jag lever fortfarande än fast den hemska skoldagen,
vi hade matte,arbetspass  och 2 TIMMARS NO! ;o
fyfan, jag orkar verkligen inte mer skola nu..
HAHA,bra att man redan är less på första dagen.
Och mjölken hade dom typ sparat sedan sist vi var i skolan,
samma sak med mackorna.. SKIT GOTT,verkligen..
Sen skulle jag då som sagt ta hål i läppen idag..
Jens (han som piercar) VAR SÅKLART SJUK!
men skulle komma tillbaka imorgon.. haha
jag kommer aldrig få ta hål i min jävla läpp.
jag börjar nästan bli sur nu, undra vad gud har emot mig..
haha, aja.
Nu ska jag ta och kolla på lite tv! sedan gå en rask promenad.

Och jag lägger in en bild på läppen imorgon.. om han är där så att säga.
Ha en bra kväll! /k

Kommentarer
Postat av: lisa

haha samma på höglandskolan med mjölken och mackorna :O hårdmackorna va typ mjuka, och mjölken smaka kartong ;s

2009-08-25 @ 20:27:21
URL: http://lisaaaolsson.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Klicka i rutan så sitter du fast här ._.

E-postadress: (Syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0