bättre väder,en till katt.

Hej igen, nu har åskan dragit sig förbi! :) 
Jag,min bror, och hans tjej brittany for till gullänget och hämta grejer,
for till hon i backsjö. Hennes mamma (och brittany då) kommer från USA,
så dom pratar mest engelska hemma,så jag och klas gjorde nå grej där man ska
kasta nått närmast en pinne (hahah,det suger) klas vann..
Sen så började vi prata med hennes mamma och sen så kollade vi på nån ful
dopbild på klas och hennes mamma bah: du var så söt!... vad hände? :D HAHAH,

och sen så tog vi katta och åkte hem till oss, så brittany och katta sover här inatt!
Vi har 2kattar hos pappa och 1 hund om ni ville veta. så det är därför det står en till katt.
Hanna och hennes kompis Amandra sitter och ser på Saw 2 här i soffan, ska nog joina dom!
sen lär vi se vad som händer ikväll.
Imorgon låter det som jag ska till kornsjö, jag vet inte riktigt än hur jag ska göra!

Ha en bra kväll/natt!♦  /k

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Klicka i rutan så sitter du fast här ._.

E-postadress: (Syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0